V

Tuesday, February 27, 2007

Bokrea igen!

Ojdå det är visst först idag som det är bokrea...i mitt huvud har det varit bokrea i flera veckor! Det är väl fram och baksidan med att vara matskribent, man är hela tiden några veckor (eller månader) före...Jag har iallafall beställt några böcker över nätet, det är ju så himla bekvämt och lätt gjort...hm! Jag har beställt boken om Streetfood, Cucina Siciliana och en bok som inte är på rean men som jag tror är skitbra, nämligen Vego Paradiso. Jag fegade lite i år, försökte vara lite återhållsam, och beställde inte så många. Ska nog kolla in några böcker i en vanlig bokhandel och sedan kanske köpa fler. Det finns en bok på rean om en fransk mästerkock, vad-han-nu-heter, som jobbar i New York och som jag är nyfiken på. Sedan ska jag köpa några böcker som jag kan ge bort i present. Leilas första är ju fantastisk och måste vidarebefodras till vänkretsen!
Andra bloggar om: , ,

No comments: