V

Wednesday, November 12, 2008

Omega-3-stinn!

Förra torsdagen fotade jag och Åsa 7 rätter med strömming och resultatet blev på alla sätt och vis bara bra. Men sedan dess - och det börjar bli lite komiskt - har jag ätit strömming i kubik, vissa dagar 2 gånger men de flesta "bara" 1! Och det passar ju extra bra nu när jag kommer ut med en omega-3-kokbok (ja den heter Nyttiga fetter)här i början på nästa år! Det extra lustiga med sådana här receptsjok som jag gör ibland är att jag inte riktigt kan släppa ämnet så just nu går jag och funderar på nya strömmingsrecept. Det kan ju också vara så att jag gillar strömming väldigt mycket, faktiskt.

2 comments:

Alice said...

Oh, var kommer jag att kunna få läsa dina recept och se Åsas vackra bilder?

Kristina Eriksson said...

Boken kommer ut i januari!:)Ja bilderna är jättefina!