V

Tuesday, November 11, 2008

Ny kokbok...

Håller på och avslutar min senaste kokbok om Nyttiga fetter. Den ska komma ut i januari. Ovanligt få fel när jag korrekturläste igår, ja nästan inga alls. Kan det vara så att man blir bättre på det här med att skriva recept med åren!? Ja det verkar så. Jag får väl gratulera mig själv. Ja så har Åsa-fotografen tagit nya bilder på mig (lite fåfäng är även jag) som ska vara med i nya boken och förhoppningsvis här på bloggen. Mycket kul men mindre kul att se att man blivit några kilo tyngre. Jag skyller på det här med "lägre ämnesomsättning när man kommit över 40" ni vet...

3 comments:

Bendel said...

Spännande titel!

Bendel said...

Hej igen, du lagar alltså mat med nyttiga fetter? Eller är det även en faktabok?

Kristina Eriksson said...

Kul att du gillar titeln, sånt kan man alltid diskutera du vet:) Det är en kokbok i första hand, men jag har ett inledande kapitel med fakta & kostråd.